13 Ocak, 2009

yemekteyiz

etine butuna dolgun adanalı, üzerime rahat bir şeyler giyip geleceğim deyince tüm ukalalığına karşın merakla bekliyoruz.

dilinde adanalı aksanı, başında yemenisi, kıçında şalvarıyla oldukça 'rahat' bir şekilde mutfağa dönünce hayal kırıklığına uğruyoruz. rahat kelimesini ilk anlamında kullanmasına rağmen beklentimiz tabi ki bu değildi. herkesin kendince bir rahat tanımı olduğunu kabullenmek kolay olmuyor. iştahımız kaçıyor, bir yıl sonraki yemekteyiz programına zengin bir menüyle katılmayı planlayarak televizyonu kapatıyoruz.



öte yandan ev ahalisinin zoruyla izlemek zorunda kaldığımız memleketin bu iştah kaçıran ilk ve tek yemek programının önceki bölümlerinden birinde tanıştığımız, neredeyse bütün katılımcılarının yemeğinden kıl çıkan ekipten sahra hanım'ı yemekteyiz kılasiği ilan ediyoruz; kıl değil, zencefil o.

6 yorum:

Femme Noir dedi ki...

yemekteyiz muhteşem bir program. türk insanını bu kadar iyi anlatan bir program daha olamazdı.
bu ülkede bir işi iyi yaptığında genelde işi beceremeyenler yaptığını değersizleştirmeye çalışırlar(başarabilirler/başaramayabilirler)
bir işi kötü yapıp iyi yaptığını iddia eden binlerce kişi bulunur, genelde bunların çoğu işi kötü yaptığının farkında değildir ve sınır zeka düzeyine sahiptir, bunlardan cazgır olanlar işi iyi yapan ve yelloz olmayanlardan daha becerikli gibi görünebilirler. bunun gibi yüzlerce önemli noktayı alıp gözümüzün içine sokuveriyor yemekteyiz, kişilik bozukluklarının grup terapisini izliyor gibi oluyorum vallahi.
hepimize afiyet olsun.

pass dedi ki...

geçenlerde izledim bu programı nası midem bulandı ya yemek yiyemedim bi kaç dakika sürekli izleyebilsem fazla kilolarıma çare olacağına eminim. türk televisyonculuğunu buradan kutluyorum.
bi'de, tabiyki dedikodu yapamayanlar için çok eğitici bir prooram.

onca yorumu yazıyorum daha da yazarım ama şu aşağıda abidik bi kelime filan yazıyoruz ya nasıl kılım ona yaa nedir yani nedir!

tuulia dedi ki...

"yorumların, yorum bırakılan yazıyı aşması" diye buna derim ben.. ikinize de katılmamak elde değil.. eğlendim iki dakikada..

neval dedi ki...

yeşil cevizdi onlar. yemeyi başarabildin mi? uzun zaman oldu gerçekten.çok sevindim.
:)

kristensenn dedi ki...

write here, write now.

mythart dedi ki...

az önce yemekteydim ve ara sıra beliren boşluk hissiyle başa çıkmanın kolay iş olmadığına onbirliğiyle karar verdim.

!f istanbul'da onbir filme onbir orta sıralardan onbir biletimin olması bugünlerdeki onbir güzel şey.