Wednesday, January 5, 2011

something about tuğçe


picassonun bleeding woman tablosunun önündeydiler ve  işyerinden arkadaşı melis'e dönüp aynen öyle demişti; "çok başarılı".














melis'in kafasını aşağı yukarı -emme basma tulumba gibi- sallayıp hım hım diyerek onayladığını görünce de tekrar tabloya dönmüş ve yeni keşfini bir süre daha hayranlıkla incelemeye devam etmişti. melis, tuğçe'nin facebook üzerinden gönderdiği "picasso istanbul'da" event'ını gördüğünde çok heyecanlanmış, hemen o an -programının uygun olup olmadığını bile kontrol etmeden- butona tıklamıştı; "attending".

tuğçe aynı hafta içerisinde öğle arası gittiği numnum'da yediği wrap, bir akşam iş çıkışı uğradığı mango'nun vitrininde gördüğü siyah çanta ve haftasonu spordan sonra en yakın arkadaşı cansu ile gittiği accesories'ta deneyip beğenip ama -nedense- satın almadığı bir çift küpe için de aynı iki kelimeyi kullanacaktı; "çok başarılı".

tuğçe. 24 yaşında, oğlak burcu kadını. bir senedir maslak'taki bir reklam ajansında jr. art director olarak çalışıyor. önümüzdeki hafta al jamal'da sevgilisi berkecan ile birlikteliklerinin altıncı ayını kutlayacaklar.

sizlere bunları neden anlattığımı bilmiyorum. dinlediğiniz için teşekkür eder;m.

8 comments:

  1. Do you people have a facebook fan page? I looked for one on twitter but could not discover one, I would really like to become a fan!

    ReplyDelete
  2. ben blue period seviyorum. sporumu da metrobüste ve trende yapıyorum. benim adım seher.

    ReplyDelete
  3. ne zaman döndün sen buralara...
    sabah, sabah çok güldüm bu post'a :))))

    ReplyDelete
  4. eskisi gibi yoğun olmasa bile buralardaydım, arada bir yokluyorum. görebileceğin gibi geçen sene yeni bir domaine taşındım vs. vs.

    gülmene vesile olabilmek güzel ;)

    her şey yolundadır umarım,

    ReplyDelete
  5. fark ettim efenim.. hayırlı ve de uğurlu olsun...

    benim için yolunda.. karışık biraz.. ama yolunda :)
    senin nasıl?
    -otobüste karşılaşmış iki eski arkadaş sohbetini anımsattı şimdi bana bunlar :D-

    ReplyDelete
  6. teşekkürler,

    o taraflarda işlerin -biraz karışık ama- yolunda olmasına sevindim :)

    bu taraflarda da değişen pek bir şey yok, her zamanki ve bildiğin gibi; işe giderim, eve dönerim... :)

    ReplyDelete
  7. ah tesadüf :))
    ben araya bir spor katıverdim ki, ev-iş-spor olunca tadından yenmiyor :D

    ReplyDelete
  8. bu sabah aynada iyice belirginleşen göbeğime günaydın dedim de... sonra mahalledeki gym'den 3 aylık bir spor paketi almaya karar vermiştim. hem 'yaz geliyor buralara...' ;)

    ReplyDelete