Friday, June 2, 2006

confessions of dangerous mind

hiçbir kıza sırf memeleri var diye aşık olmadım vol-1(gönül adamı).

pantolonunun arka cebinde, tuttuğu takımın renginde plastikten adi bir tarak taşıyan, teneffüslerde, molalarda aynanın karşısına geçip saçını tarayan biri olamadım gençliğimde, ona yanarım.

tanımadığım birilerini isimlerine göre değerlendirdiğimi farkettim. uzun süre mercan dede'nin yaşlı-başlı, aksakallı bir dede olduğunu düşünmüştüm. ayrıca eda, nil, tuba, özge, esra gibi ismi olan tanımadığım birilerinden e-posta alınca heyecanlanıyor, aynı e-posta'yı şükriye, saliha gönderince bir yanlışlık olmalı diyorum. böyle de şekilci biriyim işte.

şu kola reklamında patronundan önce işten çıkan adam; işte o benim.

hayatı ve kendini kokoloji, siz kullanma klavuzunuz, kendini gerçekleştirmenin 2002 yolu gibi kitaplardan öğrenmeye çalışanların moron olduğunu düşünüyorum. bir de mutluluğu kitaplarda arayanlar var. onlara bir şey demiyorum şimdilik.

ıssız bir adaya düşersem yanıma alacağım 3 şey, ölmeden önce yapmak istediğim 100 şey, karma listem gibi listelerim yok henüz. hazırladıktan sonra panoya asıp her gün kontrol edeceğim.

başak tümer hala ortaya çıkmadı. lahmacunda pul biber yerine kiremit tozu kullananların peşindeki ucuz kahraman araştırmacı gazetecilerden bu konuya da el atmalarını rica ediyorum. öyle biri yoksa yok desinler, boşuna beklentiye girmeyelim.

hiçbir kıza sırf memeleri var diye aşık olmadım vol-2(yaz geldi bahanesiyle gelmeyin üstüme dekolteyle, degajeyle).

28 comments:

  1. ah be kardeşim ah be kardeşim sona düştüğün not beni yedi bitirdi ya cezmi ersöz değilde iki ahmettelli dizesi okuyarak bitireydim şu yazıyı herhalde kıskanırdım deli gibi seni ve ömür boyunca ulan ben niye böyle yazı yazamadım diye tüketirdim...ama sağol iyiki koymamışsın diyeceğim nerdeyse...

    ama sen koymadın ben şuraya ekliyi vereyim bir kuple:)))

    "Anısı biz olalım bu sokakların
    Öpüşmediğimiz tek saçak altı
    Hiçbir otobüs durağı kalmasın
    Biz yürüyelim kent güzelleşsin
    Gürültüsüz sözcükler bulalım
    Yeni sevinçlere benzeyen "

    daha çok yazacak şeyim var ama daha sonraya kalsın...

    not:ellerine sağlık...

    ReplyDelete
  2. vallahi de billahi de,
    bu postu cok sevdım.

    ReplyDelete
  3. güzeliz güzellll,
    güzel bir adamsın sen.

    ReplyDelete
  4. anyone herşeyin bi ilki vardır))))))))))

    ReplyDelete
  5. itiraflar-2 de gelecek mi? merak içerisindeyim de..

    ReplyDelete
  6. eskiden bi' zaman biri demişti ki "ben onun yürüyüşüne aşık oldum."

    ya da "memelerinin yanında güzel elleri de vardı" ya gidebilir durum:)) fesat mıyım?

    aklileştirme denilen şey tuhaf şekillerde çalışabiliyor.

    aslında ne demeye çalıştım, çok da önemli değil:)

    ReplyDelete
  7. "gönül adamı" gibi abuk ve sığ bir tanımlamayı ti'ye aldığın için teşekkürler.
    ehe daha ne itiraflar çıkacak bakalım burdan. takipteyiz :p

    ReplyDelete
  8. ne yani memesiz kızlarda mı var? var aslında haklısın neyse neyse bişey demedim ... de şu tanımadıgın kişileri isimlerine gore degerlendirmeyi bende yaparım ..sana yaptıgım gibi mesela, bi bakıma yani benzeşiyor uyf anladım sen :P

    ReplyDelete
  9. Yaw hatirliyorum.... Uzun zaman onceydi......
    Hep bakirkoye gider, orada lahmacun yerdim... Yaninda da bi ayran ... Ama buz gibi......
    Sonra baska sehire gectim oradan..... Orada lahmacun yokmuydu? Yooo vardi.... Ama Istanbul- Bakirkoydeki gibi guzel degildi..... Haaaa Bakirkoy dedim de aklima geldi..... Hala midye tava yapiyorlarmi Bakirkoy de......
    Gerci cok degismis oralar.... Ben 15 yil onceden bahsediyorum suan..... Belki bu yaziyi okuyanlar hic bilmez o zamanlari.... Ama aklima geldi iste..... Demek ki yazin beni dusunmeye itti.....
    Bu arada olmeden once yapilacaklar diye bir liste olsa elimde.... Ya da oyle bir liste yapsam..... Biliyorum ki.... Istanbulda lahmacun ve midye tava, bas sirada olacak.....
    eee ben boyleyim iste.....
    Alakasiz yorumlar yazarim ben..... :D

    ReplyDelete
  10. erdem, olga, deriniz, özlem, indis, gaia, sera, azey, fasterk:

    iyi niyet dilekleri ve yorumlar için teşekkürler.

    aslında itiraf denemez pek, hayatla başa çıkmak için kendimi kendisini ciddiye almadığıma inandırmaya çalışıyorum. ara sıra böyle işi geyiğe vurmam ondan. zaten uzun zamandır ciddi bir şey yazmadığımın farkındayım.

    ilk maddeye gelince; ne demek istediğimi anlatamadım sanırım. neyse, bir daha memelerle ilgili bir şey yazmayacağım;)

    bu arada zaten her post'un bir itiraf olduğu gerçeğinden hareket edersek itiraflar devam edecek.

    ReplyDelete
  11. Bu çok güzeldi..İsimlere göre değerlendirmek..:)
    Yani mesela Süleyman ismindeki birini küçük olarak düşünemem ben de ya da Cabbar falan...

    Şu kitaplara gelince , bu kitaplar hakikaten o kadar çok ki...Başarıya giden bilmem kaç yol...Mutlu olmanın bilmem kaç yolu..
    Yahu zaten bunu herkes biliyor uygulayabilse...
    Okuyunca ne değişecekse..Bu kadar umut da fazla :) Saçma işte...

    Ben artık hiç plan yapmıyorum...Hayat ne gösterirse..Planlarda hep bir terslik çıkıyor...Bu da mutluluk reçetesine aykırı oluyor..:P Hazırlıksız yakalanmak en güzeli..
    ..........
    Ne güzel...Başka şeyler de var önemli olan...Ama işte öyle zannediyor bazıları..Bazıları da öyle düşünüyor ama ..Vol.lara..

    ReplyDelete
  12. aaa, ne güzel isim. ece. üç harfli üstelik:)

    ReplyDelete
  13. oraya yazdıklarından biri benim adım ama söylemem hangisi olduğunu :)

    ReplyDelete
  14. sera: hangisi olduğunu tahmin etmekte nedense zorlanmadım;)

    ReplyDelete
  15. Ben hiçbir erkeği sırf arabası var diye sevmedim, vol 1 (Maneviyatçı)

    ReplyDelete
  16. jelatin: arabası var ama ruhu yok diye değil mi?

    süpersin jelatin çiçek;)

    ReplyDelete
  17. anyone "aaa, ne güzel isim. nur. üç harfli üstelik:)" demeni isterdim ama düşündüm de nickim 3 harfli deil :(

    :D şu listelerden bende de yok zorlanıyorum sorular gelince..

    ReplyDelete
  18. pinkmoon dostumuza bende katılıyorum bu yorum şeysini nasıl konulduğunu tez anlatmak zorundasın
    anyone...

    tez gereğini yapıp bizi bilğilendir...

    :)))

    ReplyDelete
  19. yok sera ruhumun adı. ama nüfus kağıdımdaki ad değil :)

    ReplyDelete
  20. sera: o olmadığını tahmin etmiştim ama mesela ilk iki harfin yerini değiştirirsen nasıl olur diye düşünmüştüm;)

    ReplyDelete
  21. itiraf:(pek benzemiyor gerçi) anyone n'oluyor anlamıyorum..bir bloga yorum yazıyorum..bir süre sonra baktığımda hemen benden sonra senin yorum yazmış olduğunu görüyorum..1 değil, 2 değil, 3 hiç değil..uzun zamandan beri böyle..şaşırmaktan öteye geçtim; artık hafiften tırsıyorum bile..gizli güçlerin var herhalde..hadi saklama itiraf et:)

    ReplyDelete
  22. hafif bir eski türk filmlerindeki lutfen peşimi bırakın, muhitimize geldik havaları seziyorum;)

    ayrıca kripton'dan geldim, kanım yeşil akar damarlarımda.

    şaka bir yana sadece tesadüf, oradan geçiyordum, bloglar alemi küçüktür indis bilirsin;)

    ReplyDelete
  23. ı ıh esra değil. herkes de öyle sanıyor nedense.
    ama eda, nil, tuğba, özge olabilir. dikkatli bakarsan bunların içinde yanıtı görürsün :D
    ay oyun gibi oldu bu çok sevdim :D

    ReplyDelete
  24. Tepedeki "günden güne"yi görünce, ``GÜNDEN GÜNEEE, OoOo oOoO!!!...´´ diyorum içimden,

    Camdan cama oOOO oOoO!... Camdan camaaa melodisiyle...

    Ben manyak mıyım?

    ReplyDelete
  25. gönül adamı way be:) pek bulunmuyorda o bakımdan

    ReplyDelete
  26. ben de günden güneee OoOooo diyorum.
    andolsun ki bir gün bi itörnıl sanşayn ov dı spotlis maynd olayına girecek olursam, hafızamdaki bütün reklam cingıllarını ve türkçe sözlü hafif müzik parçalarını sildireceğim.

    ReplyDelete
  27. yahu yazıyı okudum da o kadar çok yazasım ki geldi ki. nerden başlayıp nerde bitireceğimi şaşırdım.
    o yüzden salıyorum kelimeleri nerde durursa artık.
    once niye geç okuduguma yandım ama olsun kolay oldu okumak dedim teseklli buldum.
    hani bazı şarkılar filmler vardır. ikinci, üçüncü tekrarda özümsersiniz
    seversiniz..bazıları da var ki ilk anda şak diye vurulursunuz. bu yazı ve sahibi de b şıkkından girdi beğeni listemize işte.
    kimbilir ortak yönlerimizin çokluğundan belki. ya da tarzından dolayı...bilemem..
    mercan dedeyi mi saymalı önce yoksa patrondan önce çıkan don kişotu mu, yahut şu gönül adamı repliklerini mi desem. vellhasıl kelam tuttum ben blogu, güzergahıma almam lazım bir an önce.
    başarılarınızın devamı dileği ile
    muhabbetler içinde kalın.
    r.

    ReplyDelete